תשובה אחת
שואל השאלה:
וואי תודה רבה, לא ידעתי. ומה לרשום בהודעה אם אני פונה אליה בפעם הראשונה? "היי, את מחפשת מודליסטיות לקורסים והשתלמויות?"
וואי תודה רבה, לא ידעתי. ומה לרשום בהודעה אם אני פונה אליה בפעם הראשונה? "היי, את מחפשת מודליסטיות לקורסים והשתלמויות?"
אנונימית
באותו הנושא: