תשובה אחת
שואל השאלה:
וואי תודה רבה, לא ידעתי. ומה לרשום בהודעה אם אני פונה אליה בפעם הראשונה? "היי, את מחפשת מודליסטיות לקורסים והשתלמויות?"
אנונימית