6 תשובות
הגיוני כן בסדר קצת פחות
אנונימית
זה הגיוני זה לא בסדר אבל
שואל השאלה:
אני גם לא חושבת שזה בסדר
אבל אני גם לא חושבת שזה ממש הגיוני כי אם נגיד והוא התאהב בי אז למה הוא נשאר איתה
(אני לא רוצה שהם ייפרדו בגללי אבל למה שיעשה את זה)
אני גם לא חושבת שזה בסדר
אבל אני גם לא חושבת שזה ממש הגיוני כי אם נגיד והוא התאהב בי אז למה הוא נשאר איתה
(אני לא רוצה שהם ייפרדו בגללי אבל למה שיעשה את זה)
אנונימית
זה הגיוני אבל איך את יודעת שהוא התאהב בך?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי מבטים סימני גוף ודיבור
וגם זו פשוט הרגשה כזאת
לפי מבטים סימני גוף ודיבור
וגם זו פשוט הרגשה כזאת
אנונימית
אז תקשיבי יכול להיות שאת פשוט מקבלת את הסיטואציה לא נכון
אנונימית
באותו הנושא: