7 תשובות
נסי ללכת לרופא עיניים אחר ותגידי שאת מרגישה שאת צריכה להתאמץ.
אולי המספר שלך ממש נמוך אבל שווה ללכת לרופא אחר לשמוע חווד נוספת
שואל השאלה:
אמרו לי שרופא עיניים יותר טוב מאופטומטריסט למי ללכת?
שניהם בסדר, שניהם בודקים לך את העיניים באותו מכשיר אבל את יכולה ללכת לרופא עיניים שיעשה לך גם הגדלת אישונים אם צריך.
שואל השאלה:
הקטע שהוא עשה לי עם הגדלת אישונים והכל ויצא תקין.
אבל לא מצליחה להבין אם יצא תקין אז למה אני מתאמצת לראות לרחוק
אז אולי המאמץ הזה נורמלי הרי את לא אמורה לראות 200 מטר קדימה באותה חדות כמו שאת רואה 5 מטר ממך
ואולי זה פשוט העיניים שלך יש אנשים עם ראייה יותר טובה ויש כאלה שפחות אבל כך או כך זה נחשב ראייה 20/20
שואל השאלה:
אני יושבת שורה שנייה בכיתה ואני ממש מתאמצת שאני צריכה לראות מה כותבים על הלוח..
אז זה קצת מוזר כי זה יחסית קרוב.