12 תשובות
היה לנו אבל לא הלכתי כי ברו מביך
היה לי היוםם
לי והיה מזעזע
לי
תודה רבה שבשנה ה12 שלי זה לא קרה.
^זה קרה לי בשנה ה12 לפני יומיים :(
שואל השאלה:
^אוי גם לי כאילו אנחנו בגן
אנונימית
לי היה מביך גם בית ספר חדש וזה
מה זה?
אנונימי