3 תשובות
שואל השאלה:
הוא היה נוראי כל כך, אהבתי את פיליפ ממש וחשבתי שלקראת הסוף הוא יהיה יותר בסדר ויפסיק את מה שהוא עשה אבל ככ התאכזבתי
אנונימית
כן גם אני פחות אהבתי את הסוף..
אבל נראה לי שזאת המטרה של הסיפור, שאנשים יכולים לנסות להשתנות ולעבוד על עצמם אבל זה לא תמיד עובד, וגם אם אוהבים אחד את השני זה לא אומר שבהכרח תצליחו כזוג ושיהיה לכם סוף טוב ביחד כמו באגדות
ולגמרי למרות שאני אוהבת את מיטשל ושהוא דמות ממש חמודה אני באמת חושבת שזה היה ממש מהר
מה שכן מאגס וקריס>>>
שואל השאלה:
מיטשל חמוד בטירוף, פשוט לא אהבתי את זה שהם הפכו לזוג ככ מהר. וכן מאגס וקריס>>>
אנונימית