7 תשובות
כן זה מעצבן חבל שאין מילה אחרת
כן, זה מסוג המילים שממש אפשר לשמוע בהן את מה שהן מתארות (אונומטופאה) - כמו "רשרוש" או "זמזום"
זה קרינג להגיד את זה
לפעמים
לדעתי זו מילה מדהימה, אני אומרת אותה מלא וזה לא קרינג' בעיניי.