9 תשובות
אם הייתי בן למה לא ?
אחותי את פצצה לא יפסלו אותך
אני לא בן אבל זה לא נשמע רע בכלל
כן לא רואה בעיה
זה לא אומר לי כלום
אם הייתי יודע איך את נראית הייתי עונה על זה, זה לא אומר לי כלום
אנונימי
לא פוסל אף אחת
אופי זה הדבר היחידי שבסופו יגרום לי להחליט אם לאהוב את האדם או לא
בהחלט כן.