2 תשובות
זה נועל את המסך לאורך. אם אתה מסובב אותו לרוחב הוא לא יסתובב הוא יישאר נעול לאורך.
נועל את המסך שלא יסתובב כשמשנים את כיון האייפון
ומבטלים את זה בדבל קליק על כפתור הבית ומוזיזים את האייקונים שמאלה