4 תשובות
"היי, באיזה תחום אתה עוסק?"
עו"דים הם לרוב מאוד נרקסיסיסטיים, אז רק תני להם לדבר על עצמם ותאמרי "וואו, איזה מדהים אתה" והם יעופו עלייך.
כמובן, זה מחד הופך את זה לפשוט, אך מאידך-גיסא, הם מאוד חד-גוניים ומשעממים ולא נותנים לך מרווח קיום/נשימה.
לא יודעת יש לי בדיחה אבל לא עוד מזה..
שמונה הברות, אחד עשרה עיצורים, סימן קריאה ופסיק הופיעו בבית הדין היום כי...
הם בעיצומו של משפט!
זה מסדרה קוריאנית זה מה שיש לי סליחה
שואל השאלה:
עורך דין לחוזים ודיני חברות
עורך דין למה הוא?
אנונימית