6 תשובות
בדרך כלל לנערים משלמים בשחור וזה חריג כי הילדים האלה לא רשומים איפשהו ואין להם ביטוח אז אם יקרה להם משהו בעבודה נגיד לא תהיה תמיכה משום מקום
וגם בגלל מיסים
שואל השאלה:
ממש לא נכון למי שמתחת לגיל 15 איך הגעת לזה?^^^
שואל השאלה:
ואיך זה קשור למיסים?
שואל השאלה:
אז אם הם מקבלים אותו בשחור מה הבעיה עם המיסים ולמה זה לא חוקי?
עבודות בהם מועסקים נערים שלא כחוק
בייביסיטר, ניקיון