7 תשובות
תלוי עד כמה הקשר שלנו חזק, החיבור...
אני חושבת שזה מוקדם מידי, אבל תלוי איך הבן אדם ועד כמה אני באמת אוהבת אותו.
תלוי מאוד בקשר שלי איתו
כן, עובדתית אני ובעלי התארסנו לאחר חצי שנה של זוגיות. כשזה זה זה פשוט זה אין איך לברוח מיזה.. מרגישים שזה האחד והיחיד ולא רוצים לבזבז זמן.
ממש אבל ממש לא
יותר מידיי מהר
אני רוצה מינימום 4 שנים של הכירות לא 4 חודשים
חד משמעית לא
תיאורטית אם הייתי רוצה זוגיות
זה תלוי עם מי ואם קלטתי את הטיפוס מספיק מהר
ואם הכרנו כידידים קודם
לא
מינימום שנתיים