6 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי בדיקת דם הכל טוב אצלי
אנונימי
יכול להיות שזה חוסר בברזל (אנמיה)
שואל השאלה:
רק כולסטרול גבוה טיפה
אנונימי
חוסר בברזל אולי
בדיקת דם, יכול להיות שחסר לך ברזל.
שואל השאלה:
גם כשאני יושן הרבה
אנונימי