3 תשובות
לא היה לי את זה
שואל השאלה:
^לנו יש את זה בכיתות ז-י ואמרו לנו שיש את זה גם בבגרות בספורט שמסתבר שזה חובה
^לנו יש את זה בכיתות ז-י ואמרו לנו שיש את זה גם בבגרות בספורט שמסתבר שזה חובה
אנונימית
בנות צריכות להיות גמישות בשביל לשעשע את הגבר.
וברצינות, כי פשוט מי שעשה את זה מערכת הזוי שלא מבין כלום.
וברצינות, כי פשוט מי שעשה את זה מערכת הזוי שלא מבין כלום.
באותו הנושא: