11 תשובות
לא טוב לדחוף בכוח אבל כן חשוב לאכול בבוקר תאכלי קצת ותעשי הפסקה של חמש דקות אם קשה לך ואז תחזרי לאכול
אל תאכלי בכוח סתם יכאב לך הבטן
זה בסדר לאכול בבית ספר לא באמת מסתכלים עלייך זה רק חרדות
גם אם זה לא קשור לחרדות
לאכול בכוח זה לא בריא
שואל השאלה:
שיט אני הולכת לאחר
אני ממש עכשיו אוכלת כי אם פתאום באמצע שיעור של **75 דקות** אני אהיה רעבה אני לא אשרוד
אנונימית
תאכלי תקרקר לך הבטן בשיעורר ומנסיון זה לא הכי כיף
שואל השאלה:
יא אחלה דיליי
בסוף אכלתי בבוקר וזה היה לטובה
אנונימית
^ חהחהחהחה אבל כל הכבוד
לאכול בכוח.
כן תאכלי
שלא יהיה לך אחר כך התקף רעב
שואל השאלה:
^^^ לא זה לא קשור לחרדות חחח
אנונימית