6 תשובות
כן
אנונימי
נפגשים פעם ראשונה ואת הולכת לישון אצלו ? איך את סומכת עליו בכלל ?
שואל השאלה:
תחשבי שאנחנו מדברים 24/7 בטלפון מאז שאנחנו קמים ועד שאנחנו הולכים לישון ואני סומכת עליו כי הצלחתי לקרוא את הבנאדם ודיברנו על הדברים והוא הכי מכבד שיש וגם אמר לי שהוא לא יתן לי לחזור כי הוא מת כבר לחבק אותי ולהיות איתי
תחשבי שאנחנו מדברים 24/7 בטלפון מאז שאנחנו קמים ועד שאנחנו הולכים לישון ואני סומכת עליו כי הצלחתי לקרוא את הבנאדם ודיברנו על הדברים והוא הכי מכבד שיש וגם אמר לי שהוא לא יתן לי לחזור כי הוא מת כבר לחבק אותי ולהיות איתי
אנונימית
אני חושבת שזה קצת אינטנסיבי לפעם ראשונה שמתראים ישר להיות ביחד שבוע.
קשר בטלפון הוא לא בדיוק כמו במציאות, וגם אם יהיה מדהים זה יכול להיות יותר מידי
לדעתי פעם ראשונה תיפגשו כמו לדייט, כמה שעות ביחד
אחר כך אם באמת כבר טוב לכם אז תוכלו לעשות שבוע
בנוסף אני חייבת להגיד שגם אם הוא נשמע לך הכי מכבד שיש, יש אנשים רעים בעולם, ויש אנשים שעושים דברים רעים. צריך לזכור את זה ותמיד להיזהר
מקווה שעשיתם גם שיחות וידאו
קשר בטלפון הוא לא בדיוק כמו במציאות, וגם אם יהיה מדהים זה יכול להיות יותר מידי
לדעתי פעם ראשונה תיפגשו כמו לדייט, כמה שעות ביחד
אחר כך אם באמת כבר טוב לכם אז תוכלו לעשות שבוע
בנוסף אני חייבת להגיד שגם אם הוא נשמע לך הכי מכבד שיש, יש אנשים רעים בעולם, ויש אנשים שעושים דברים רעים. צריך לזכור את זה ותמיד להיזהר
מקווה שעשיתם גם שיחות וידאו
שואל השאלה:
עשינו שיחות רגילות ווידיאו ואנחנו הכי מחוברים שיש אנחנו מרגישים שבאלנו כבר לחבק אחד את השנייה ואנחנו באמת כמו שני מאוהבים אני באמת אוהבת אותו פשוט המרחק קצת משפיע והוא בעצמו רוצה שאני אבוא לשבוע כי כיף לו איתי והוא לא יתן לי לחזור את זה הוא מת שאני אהיה לידו כבר והוא הכי מכבד שיש
עשינו שיחות רגילות ווידיאו ואנחנו הכי מחוברים שיש אנחנו מרגישים שבאלנו כבר לחבק אחד את השנייה ואנחנו באמת כמו שני מאוהבים אני באמת אוהבת אותו פשוט המרחק קצת משפיע והוא בעצמו רוצה שאני אבוא לשבוע כי כיף לו איתי והוא לא יתן לי לחזור את זה הוא מת שאני אהיה לידו כבר והוא הכי מכבד שיש
אנונימית
נו היית אצלו ?
באותו הנושא: