15 תשובות
זה נחשב גבוה
זה מאד גבוה. הרבה מעל הממוצע.
שואל השאלה:
^^חח כן אבל לא חשבתי שזה כזה גבוה...
וואו זה סופר גבוה לכי לדגמן
וואו זה מושלם
וזה מאוד גבוה
אנונימית
מושלם אמאלה לכי לדגמן
גבוה יחסית
את גבוהה ממש
זה ממש גבוה גם אני ככה תאומה שלי
אנונימית
mr.cohen^
בגיל הזה רב הבנות גבוהות יותר מהבנים כי הבנים גובהים יותר מאוחר ואצל הבנות זה בערך הזמן של קפיצת הגדילה...
ככה אני הייתי :)
זה מעל הממוצע