5 תשובות
לדעתי כן.. באנו בשביל להתאמן לא בשביל למצוא חבר
שואל השאלה:
חחחnחחח באהבה
חחחnחחח באהבה
אנונימי
נע, אני תמיד נראת מזעזע בחדר כושר וכולי מזיעה וחצי מתה, אבל לא נורא, נתמודד אבל תודה חחח, מחמיא בטירוף
שואל השאלה:
^איתך בדוק הייתי מתחיל שם (;
^איתך בדוק הייתי מתחיל שם (;
אנונימי
זה מחמיא, אבל כאילו פשוט כזה תבקש טלפון או אינסטגרם ואז כזה "רוצה לצאת" או משהו אבל אל תפתח שיחה וכאלה, ותלוי, כל בת משהו אחר, אני נגיד הייתי שמחה אם היו מתחילים איתי אבל יש כאלה שפחות מעוניינות
באותו הנושא: