7 תשובות
שואל השאלה:
מה התהליך בשביל זה? מניח שזה מגיל 18
מה התהליך בשביל זה? מניח שזה מגיל 18
אנונימי
שואל השאלה:
בגדול אני שואל בשביל דרכון אירופי שאני מאמין שיוכל לעזור לי בעתיד יותר מדרכון ישראלי
בגדול אני שואל בשביל דרכון אירופי שאני מאמין שיוכל לעזור לי בעתיד יותר מדרכון ישראלי
אנונימי
אני חושבת שכן, תבדוק את זה
וזה לא משום גיל, אתה יכול להיות בן 4 ולעשות את התהליך..אם אתה עם ידע טוב ברוסית אתה יכול ללכת לקונסוליה ולדבר איתם בנוגע לזה..יתנו לך את הניירת ההתחלתית..ואם לא יש עורכי דין שעושים הכל בשבילך בתמורה לתשלום כמובן.
אני חושב שכן. תבדוק בגוגל מה התנאים
תראה..יש קריטריונים..ואתה צריך מסמכים..יש סיכוי שאתה זכאי, אבל דרכון אירופי? - רוסיה לא באיחוד ולא הולכת להיות כנראה לעולם..
להפך, מגיל 18 כבר קשה לעשות
באותו הנושא: