5 תשובות
ממליצה לך כן ללכת ולא לוותר על זה..! 3>>
חד משמעית תלכי גם אם את תיהיי לבד.
הלכתי לבד למדא כי רציתי ללכת למדא מגיל צעיר. לא היה לי חברות להיות איתן ואני מאוד חסרת ביטחון וקשה לי להיות בסביבה חדשה עם אנשים שאני לא מכירה ולבד. אבל אמנם לא התחברתי כל כך לקבוצה שלי ולא היינו מגובשים מידי גם בגלל הקורונה אבל כן הכרתי כמה אנשים כן אני מתנדבת ועולה למשמרות עם אנשים שאני לא מכירה והאמת שזה לא כזה נורא. בזמן שאת עולה למשמרת אתם 8 שעות ורוב אפילו יותר ביחד אני בטוחה שתתחברי אפילו קצת עם האנשים ותמצאי עם מי להיות. אבל מד"א זה לא רק חברים זה ארגון של הצלת חיים. אם את אוהבת את זה ורוצה ללמוד איך להציל חיים ולעזור לאנשים תלכי.
בטח שלנסות להתקבל! זו גם הזדמנות מעולה בשבילך להפתח ולהכיר אנשים חדשים.. לכי ותהניי ❤
תלוי כמה את באמת רוצה את זה
אם זה ממש חשוב לך, אז תלכי ותתחברי לאנשים שם עם הזמן
אם לא אז לא
לכי בשביל המקצוע! אל תוותרי על זה בגלל שחברות שלך לא מתעניינות ובגלל הפחד שלך מלהכיר אנשים
אני דווקא חושבת שזה יעזור לך להכיר חברים חדשים ולהיפתח יותר, שזו מיומנות שתוכלי לעבוד עליה
וחוץ מזה, תעשי מה בראש שלך
אבל אני באמת חושבת שכדאי לך לנסות כי זה יקדם אותך בטירוף