4 תשובות
כי לכולם יש קמטים, פשוט האיפור שוקע לתוכם ומבליט... בשביל לעדן את זה תנסי לשים קרם לחות לפני, ולהשתמש באיפור לא יבש מאוד, כלומר לא קונסילר ממש עמיד כזה שמתייבש ממש ומבליט הכל..
תסתכלי כזה למעלה כדי שהעין לא תעשה עוד קמטים ואז תעבירי עם ספוגית וישר שימי פודה בזמן שאת מסתכלת למעלה
פודרה*
אם זה מתחת לעיניים פשוט אחרי שאת שמה קונסילר ונגיד את מטשטשת עם ספוגית אז אחרי שאת מטשטשת תקחי כת הספוגית ושוב תעבירי כזה ואז ישר תשימי פודה שהיא כאילו תקבע כזה והיא לא תקבע את הקמטוטים אם הבנת