התחברות
הרשמה
זה פדיחה שאני חיבקתי את המורה שהייתה לי למתמטיקה מול כמה מורות?הן הסתכלו עלי וזה טיפה הביך אותי אבל אני מתגעגעת אליה...
7 בספטמבר 2022, 14:56
פדיחות
כיתה
מבטים
3 תשובות
לא מביך זה בסדר גמור
ז
זאתי שאוהבת את אלון עדר
לא
D
Drake ❤
לא מביך
זה ממש בסדר
S
Skzx
באותו הנושא:
הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לכם עם מורה?
זה לא פדיחה שאני מרצוני חיבקתי את המורה שלי שלא תלמד אותי יותר?
אם חיבקתי מישהו והוא שאל אותי למה הלב שלי פועם חזק, זאת פאדיחה?
זה פדיחה לדעתכם ש2 המורות שלי יודעות שאני הולכת לפסיכולוגית?
פדיחה לשאול את המורה אם היא בהריון?
פדיחה שאני לוקחת שיעורי נהיגה בשישי בבוקר כל הזמן?המורה בטח חושב שאין לי חיים
זה פדיחה שנתתי למורה שהייתה לי חיבוק מול כמה מורות ואז הלכתי?
מה הפדיחה הכי גדולה שקרתה לכם ליד המורה/מורה?
מה הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לכם עם מורה?
בנות פדיחות עם המורים שהיה לכם קראש עליהם?
שיר שכתבתי במיוחד למורה שהייתה לי בכיתה ט' חשוב לציין שהיא המורה הכי גרועה שהייתה לי.