התחברות
הרשמה
עברתם טת התאוריה בבצפר?
7 בספטמבר 2022, 15:38
לימוד תיאוריה
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
תיאוריה
4 תשובות
כןן :)
R
Racial German
לא היה לי בביהס
אבל ממה שאני יודעת הרוב לא עוברים
Queen Butterfly
כן
W
Wanda M
כןן
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
באותו הנושא:
היי כמה זמן תירגלתם לתאוריה? איזה תאוריה עברתם
אתם עברתם את התאוריה בפעם הראשונה?
עברתם את התאוריה? אני כן
עשיתי תאוריה דרך הבית ספר ועברתי, מה אני עושה עכשיו עם התאוריה?
עברתם את התאוריה??
מי שעשה את ההדמיה של התאוריה ב24-25.5 עברתם?
עברתם את התאוריה?
אנשים שעברו תאוריה איזה תאוריה עברתם?
גם לכם היה תאוריה כיתה י ולא עברתם תאוריה בבית ספר ?
למה באתר "עברתי" של התאוריה יש דגל פלסטין בדף הבית?
אם עשיתי תאוריה בבצפר ועברתי אני יכולה להשתמש בזה?