6 תשובות
שיט אתה *
^^ אמרתי *רוב* המתקנים
אין באמת כל כך הרבה מקומות עם מתקנים טובים
יש דווקא סטירט וורקאוט טובים.
נגיד בחוף בראשון יש שם פארק כזה של סטריק ווארקאאוט עם אחלה של מתקנים
תשמע רוב המתקנים בחוץ לא עוזרים כמעט
ותתחיל פשוט להתאמן בבית עם משקל גוף ותגיד להם שאחרי חודש שאתה עושה בבית תלך לחדר כושר
אני מתאמנת בבית
יש סרטונים כאלו ביוטיוב והם עוזרים
אבל אם את ממש רוצה לחדר כושר תסבירי להם
יש חדרי כושר לואו קוסט שזה יותר זול את יכולה גם לעבוד ולממן מהכסף שלך חוץ מזה תשכנעי אותם שזה הרגל בריא שיתרום לך וספורט תורם למוח וכל החרא הזה
אנונימית