3 תשובות
שואל השאלה:
וואי תודה
לי אמרו אחרת אני אבדוק את זה בעצמי גם
ומה אתה אומר לגבי חימום זה טוב?
וואי תודה
לי אמרו אחרת אני אבדוק את זה בעצמי גם
ומה אתה אומר לגבי חימום זה טוב?
אנונימי
אני מתמחה בלהגיד שאני אלך למכון לא מעבר לזה
אין בעיה עם חימום דינאמי לפני אימון, יש בעיה עם חימום סטאטי. אני עושה דינאמי לפני התרגיל