73 תשובות
לצערי חשבתי שהתגובות האילו יפסיקו אחרי שהוא ניפטר, שאנשים ילמדו להעריך אותו, אבל מסתבר שהמוות שלו עדיין לא פגע ברגש שלהם
התגובות מזעזעות ואין להם שום רגישות לנושא
הביא את זה על עצמו ככל הנראה
יש משהו בזה כן
שואל השאלה:
עדיין לא צריך לרדת עליו בגלל זה
אז לעודד השמנה? הוא ידע שזה יבוא יאללה
שואל השאלה:
אז לרדת על שמנים? זה כמו שאני אגיד שרזים נראים כמו חרגולים מיובשים
חחח תגידי תודה שלא ראית פוסטים בקבוצת פייסבוק "לא רואים בעיניים" חח כול אנשים שחושבים שזה ממש רע ואסור לצחוק על זה אז אסור לכם להיות שם.

אני חושב שאין בעיה לצחוק על הכול, שמעי אם לא צוחקים לא חיים, ונכון שיש גבולות אבל לא רואה בעיה בלצחוק.

שאנשים יצחקו על מה שבא להם לא מבין למה הצורך שלכם לבוא ולומר למה אתם צוחקים בנאדם ככה וככה. ולאמר תאמת? מבחינתי אתם אלה שמחפשים להיות צדיקים שכולם יראו היי זה בנאדם טוב הוא נגד זה.

אתם לא מסכימים? בסדר גמור אין בנאדם אחד שיכול לומר לכם מה נכון ומה לא.

אבל עצם העובדה שאתם באים ומודיעים לעולם מה אסור ומה מותר או מה בסדר ומה לא, זה לר נכון לדעתי.

שוב אתם לא מסכימים? אין בעיה.
אבל לכתוב לכולם שהם אנשים חארות וזה לא בסדר לדעתי זה סתם להראות שאתם צדיקים.
הוא היה 300 ומשהו והוא לא דאג לעצמו... אני חושבת שהוא היה סבבה
נתנאל ^^^^ לצחוק על בן אדם שנפטר זה קו אדום
ואובייסלי יש דברים שלא צוחקים עליהם, זה פוגע זה משפיל וזה פשוט דפוק
לא ועדיף את כל הצבועים בתגובות שלו עכשיו "איך זה קרה??" "קשה לעכל"
אחי מה אתם מצפים, זה מה שקורה כשמנרמלים השמנת יתר, הוא הביא את זה על עצמו, וכל מי שתמך בו ובהשמנה שלו.
עם כל הכבוד לנפטר, זה היה צפוי.
הבנאדם היה במצב ממש לא בריא.
מסכים שזה לא טוב אבל אי אפשר להעמיד פנים שזה לא באשמתו... הוא הביא את זה על עצמו.
לי יש הרבה הומור חיים,
אבל אני לא חושב שצריך לפגוע בכבוד המת.
למשל יש הבדל בין זה לבין בדיחות שואה, כיוון שהבדיחות האלו והצחוק הזה, מכוונים אל מישהו ספציפי ולא על המקרה
זה טיפה צבוע
הוא דיי היביא את זה על עצמו הוא המשיך לאכול בכמויות גדולות רק בשביל פרסום וצפיות אבל עדיין התגובות הם לא בסדר
שואל השאלה:
אה לא אבל זה בסדר לצחוק עליו שהוא שמן?
עדיף, עדיף מלהיות צבוע סליחה.
שואל השאלה:
מה עדיף? לצחוק על בן אדם שנפטר משומן? אתם אנשים צבועים
כן זה עדיף
^ לא זה לא, פשוט תהיה בשקט
אתה יודע שזה לא בסדר אז פשוט אל תגיד כלום על זה
בני אדם צוחקים על הכל
הרעיון של הומור זה לצחוק על משהו כואב
ולהפוך אותו למצחיק
אז תני להם
^ זה של הרעיון של הומור
מה? באמת כתבו דברים כאלו?!! אוי ואבוי לי.
העולם מלא באנשים אבל ריק מבני אדם.
זה לא פחות גרוע מהצבועים שאומרים "זה לא צפוי" "זה בגלל התגובות הרעות שלו בגלל שהוא שמן" וכל זה.. חברה זה היה צפוי הבן אדם לא היה בריא כבר הרבה מאד זמן וכשמסתכלים על ה"תגובות הרעות" הם רק ניסו לפתוח לו עיניים בדרך הקשה כי בקלה הוא שם פס. זה מאוד מצער על פטירתו, אבל קחו את זה בתור לקח שמרו על הבריאות שלכם ואף פעם לא לשים פס על דברים שאומרים לכם לטוב ולרע בסופו של דבר זה יעזור לכם מאוד בהמשך או בזמן אמת
וכל היוצרי תוכן שהכירו אותו מהטיקטוק אתם המיץ של הזבל יפה שאתם עושים שמונים סרטונים שלכם בוכים ומוזיקה עצובה אבל אחרי שבוע אתם תשכחו ממנו.
יהיה זכרו ברוך.
אנונימית
איזה הזויים אתם גם אם אתם חושבים שזה הגיוני וכביכול "מגיע לו"
וגפ אם עובדתית זה נכון

יש דברים שלא אומריפ בקול

זה כמו שתגידו למשפחה של נערה שהייתה עם בעל מכה שזה בעיות שלה שלא ברחה היו לה הרבה הזדמנויות

וואלה אולי היה לה באמת אבל זה לא משהו שאומרים
תקשיבו, הבן אדם רק נפטר..הגופה עוד לא התקררה ..למה לחגוג על דמו?! המעט שאתם יכולים לעשות זה לכבד ולשמור את הדברים שלכם לעצמכם. להתחיל להאשים אותו לא יעזור לכם בכלום! סתם יוציא אתכם חארות ורעים ובטח שזה לא יחזיר אותו לחיים. יש דברים שלא אומרים!!!
סליחה שאני לא צבוע שפתאום בוכה על זה שהוא מת, לא היה לי כבוד אליו לפני שהוא מת, אין סיבה שיהיה לי כבוד אליו לאחר שהוא מת. הוא הביא את כל זה על עצמו הוא וכל הצבועים בתגובות שלו אשמים במוות שלו. אז דיי לחפור, עדיף להיות כנה מצבוע. גם אם האמת כואבת.
יש משהו בזה שהקהל ואנשים אחרים מעודדים אותו
אבל עדיין לא נכון להאשים אחרים
הוא בוחר איך לחיות הוא יכול לבחור(אם זה בשביל הקהל ולא הפרעות אכילה) אם להביא קהל בדרך הזאת או אחרת

בכל מקרה זה נכון שהןא הביא לזה אבל זה לא יעזור המשפט הזה
גם אם הוא התנהג בצורה לא נכונה וחיי אורח חיים לא נכון או התעלם ממה שאמרו לו משום מה..זה עדיין לא אומר שמותר לרדת עליו ולהעליב אותו. אתם לא יודעים מה עבר עליו בכלל. אולי הוא לא שלט בזה וניסה להילחם בזה?! מי אמר שהוא לא נלחם בזה ?!!
הוא חד משמעית לא נלחם בזה, הוא כל יום העלה סרטון שהוא טוחן 5 שווארמות ברא, זאת אשמתו ורק אשמתו דיי להיות מפגרים
מי עודד אותו? אני לא הכרתי אותו בכלל. לא שמעתי עליו בחיים שלי. אני מנסה לא לשפוט..מה אתה רוצה? אם דיברת אליי^
גם חבר שלי פתח עליו ברמות ואמר שהוא בן אדם זבל שצריך למות עכשיו הוא חבר שלי לשעבר באמת קצת כבוד הבן אדם הזה יותר מבוגר ממכם אין לכם שום זכות להגיד עליו משהו
לדעתי לא יפה לצחוק עליו
אבל כל מי שעודד אותו להמשיך גם אשם במוות שלו
אנונימית
תבינו דבר אחד
כן זה שאנשים צופים בך ועוזרים לך לקבל פרסופ וכסף זה מעודד

הצפיות עולות הרייטינג וכו
אבל
ויש אבל גדול
אנשים יצפו עד מחר
הוא אחראי למעשים שלו אז תפסיקו להאשים את כולם
אם הבן אדם מבין שזה לא טוב לו ואפשר להתפרסם מדברים אחרים הוא יעשה אצ זה
או שלא היה לו כוח
או שהיה לו הפרעות אכילה
או שלא עניין אותו מה אמרו וכמה זה מסוכן
או שלא היה אכפת לו בכללי

ברור שלכל אחד שצופה יש חלק בזה זה מעלה לו את העוקבים
אבל בסוף הוא לא ילד הוא היה מבוגר שהיה אחראי על החיים שלו
והיה אמור לדעת מה באמת טוב ומה לא

אז איך הגענו לכזאזל למצב שמדברים על המוות שלו וכמה אנשים קיללו אותו

ואז עברנו להאשים אנשיפ
ברור שהוא אשם בזה, בעיקר הוא. אבל גם מי שתמך בו ועודד אותו אשם. גם להם יש חלק. ואני מאמין שגם הם יקבלו את מה שמגיע להם יום אחד.
צודקת
הייתה מישהי שרשמה סוף סוף יגמר החוסר בסופרים
אבל הרופא הזהיר אותו ואמר לו להפסיק ולרדת במשקל הוא לא הקשיב וזה מה שקרה
ואי התגובות פה...
מזה בעיה שלו? הבנאדם כבר לא פה, הוא נפטר, הוא לא חי. תעזבו אותו לנפשו, הרי לא בוכים על טעות שקרתה כבר נכון? אלה היו החיים שלו אחרי הכל, הוא בחר בהם, הוא התמודד עם עצמו, מי אתם שתבקרו אותו בכלל, ובטח לא אחרי שהוא לא בחיים יותר.
די חאלס שחררו, תמשיכו בחייכם
אתם לא הייתם בנעליים שלו, סבבה הזהירו אותו, אמרו לו 70 אלף פעם, הוא המשיך בשלו, זו הייתה הבחירה שלו או שזו אפילו לא הייתה הבחירה שלו, הוא פשוט לא הצליח, להגיע למשקל כזה, ועם נטייה קשה להשמנה, זה ממש ממש לא קל לרדת במשקל, זה כנראה היה נראנ לו בלתי אפשרי בכלל. ויכול להיות שהיה מצליח בעתיד אם היה לו עוד זמן. אבל לצחוק עליו ולהגיד בעיה שלו?? הוא גרם לעצמו? אני בטוחה שהוא לא רוצה למות. אף אחד לא רוצה למות, הוא פשוט היה במצב מאוד קשה, ואי אפשר לשפוט אותו.
בטוחה שכל אחד פה שהייתה לו בעיה קשה כלשהי, והדרך לפתרון הייתה מאוד ארוכה מאוד לא כיפית מאוד נוראית, מנע ממכם בהתחלה לנסות אפילו. לוותר מראש. תחשבו כמה קשה מחשבתית להביא את עצמך לחשוב חיובי ומוטיבצי לגבי משהו כזה. זה מאוד קשה, אז אל תשפטו אותו בחייאת. אפילו שזה היה הפתרון היחידי שלו להמשיך לחיות..... זו לא דרך קלה לעשות.
אנונימית
אנשים זבל פשוט לא מאחל לאף אחד את זה ומי אמר שזה מהשומן? מאיפה לכם ?? אולי זה בעיה אחרת שהיה ?
אנונימי
הוא היה מכור לאכול זאת לא אשמתו הוא ניסה מי שכותב את זה לא מכיר תבן אדם למה שתחשבו שבן אדם ירצה למות בכוונה?
^^אנונימית זאת לא הייתה בחירה שלו
שואל השאלה:
תודה על החמות:)
שואל השאלה:
אתם לא חייבים לבכות אבל מה זה מגיע לו וזה אשמתו!!! אתם אנשים מגעילים תנסו לא לצחוק על בן אדם שהרגע מת מה יש לכם
תראו את הסרטון היום בעוד שנה ותבינו שהוא לא מת כי באלו עכשיו לדפוק את כל הבית הוא לא שלט בזה זה לא כזה פשוט היום באלי דיאטה זהו אני מוריד את הכל למה אתם חושבים שבן אדם רוצה להיות לא בריא?? הוא בקושי יכל לשכב
שואל השאלה:
^^^^בדיוק
שואל השאלה:
^^כן!
שואלת השאלה מה מגיע לו?
שואל השאלה:
לא הכוונה זה שאנשים כתבו שמגיע לו למות אז כתבתי למה שהם יגידו את זה
אה חחח אז תנסי לנסח את זה שונה כי זה נראה כיאלו את אומרת מגיעה לו למות
זה קצת מגעיל אבל בתכלס הוא באמת הביא את זה על עצמו, זה לא מתאים לזלזל במוות של בן אדם אבל זה היה קורה, הוא לא היה בריא.
אני מאוד מכבד אותו כבן אדם, אבל אי אפשר שלא להגיד שהוא הביא את זה על עצמו והיו כאלה שאזהרו אותו והיו כאלה שעודדו אותו להמשיך...

יהי זכרו ברוך
^ ^רק בריאות מאחל לך
תנו לי סיבה למה אתם חושבים שהוא רצה לאכול ושהוא רצה את זה ושלט בזה סיבה אחת
^הוא רצה בשביל לייקים וצפיות
עדיין לא הבנתי מי זה
למה אתה חושב שזה שהוא שמן אביא לו את זה הפוך הוא קיבל על זה הייט
לא סיבה כי לייקים הוא לא קיבל
מה בן אדם אומר ואוו הוא שמן אני חייב לתת לו לייר ועוקב
האנשים שכותבים את התגובות האלה הם המיץ של הזבל
לצחוק על מישהו שמת הזה הדבר הכי מזעזע ומביך שיש לא משנה מה היא סיבת המוות . באמת שאני מתפללת לאלוהים שגם יצחקו עליכם כשתמותו כמו כלבים :)
שואל השאלה:
תזכרו שהוא לא רצה למות!!! לרוב מי ששמן יש לו קיבה גדולה כי היא מתרחבת. ואז שאוכלים לא מרגישים שבעים ורוצים עוד ועוד. וגם אם יש בדיחות כאלה. לא צריך לצחוק על הבן אדם אוקיי הוא היה שמן אז יקחו כמה אנשים לאלונקה.. ויחםרו בור רחב יותר... זה לא אשמתו
שואל השאלה:
^^ גם אני
השתי תגובות האחרונות שכתבת שאנשים אומרים הן נכונות.
מה כאילו אתם מנסים להתייפייף בכוח? ברור שהוא מת מזה שהוא היה שמן מה חשבתם?
להיות שמן זה לא בריא בכלל אז דיי להתייפייף יפי נפש.
והוא בעצמו לפי שיחה שראיתי מהאינסטגרם של יוטיובר, הוא בעצמו רצה לרזות כי זה כבר מצב מסכן חיים.
אבל כמובן שאם הם אמרו את הדברים האלה רק כדי לצחוק עליו אז זה חרא.. אבל זה נכון שזה לא בריא.
שואלת השאלה נכון
בסדר ככה או ככה בנאדם לא היה בריא בנאדם היה במשקל שמסכן את החיים שלו הוא ידע טוב מאוד שזה יכול לקרות למה אתם חושבים שרופאים לא אמרו לו במילים יפות אתה כמו טנק אתה יכול למות מזה? בחייאת נו יפי נפש
אני לא צוחקת על המוות שלו כי לא צוחקים על מוות של אף אחד לא משנה מה לא צוחקים
אבל אני כן חושבת שהוא באמת הביא את זה על עצמו זה נשמע מזעזע אבל אין מה לעשות ככה לפחות אני רואה את זה
חוץ מזה הצביעות של אנשים ברשתות החברתיות מעצבנת אותי כלכך אם תבדקו בסרטון האחרון שלו תמצאו "יהי זכרו ברוך" "זכרונו לברכה" וכ ואם תגללו עוד כמה סרטונים אחורה תראו אנשים רק יורדים עליו *רק* יורדים עליו וחלק גם מנסים לעזור לו ואומרים שעדיף לו להוריד במשקל
עכשיו אני באמת לא אומרת ש"אסור" לכבד אותו או משהו ממש לא ואני גם לא חושבת שלצחוק עליו או על המוות שלו זה בסדר זה מזעזע לצחוק על בן שנפטר.
"חח פיפי"
אשכרה אנשים אמרו עכשיו לא יהיה חוסרים בסופר???
מזעזע פשוט מזעזע איך אנשים חיים עם עצמם
שואל השאלה:
^ אמאל'ה כן!
בא לי להקיא עליהם
שואל השאלה:
כנל