3 תשובות
השיעורים יןתר מציקים והאוצר מילים ממש הזוי וברמה גבוהה מידיי
דוברי אנגלית מסיימים הכל בי"א ואז אין כלום בי"ב, מוריד עומס ונראלי זה טוב לקורות חיים וצבא אולי
דוברים זה בכיתה ט תאחלו לי בהצלחה:)
באותו הנושא: