24 תשובות
תמיד לעשות הפרדה
לא.
זכותו לדעת עם מי את מדברת
שואל השאלה:
הוא יודע טוב מאוד עם מי אני מדברת
לא הבנת בכלל למה אני מתכוונת
אנונימית
מה הקשר לדעת עם מי היא מדברת? זו לא הנקודה, אילו החברים שלה והיא לא צריכה לערבב בין מערכת זוגית לחיי החברה שלה, זה אף פעם לא מסתיים טוב מניסיון.
וגם זה לא עניינו עם מי היא מדברת.
מבינה אותך, את מאד שקולה. תומכת בך.
זה בסדר גמור
לפחות לדעתי- כל עוד תסבירי לו בצורה יפה ומכבדת למה
אנונימית
לאדון שטן שכתב למעלה זה לא עניינו עם מי היא מדברת
זה עניינו וחצי אם היא הבת זוג שלו עם מי היא מדברת ומסתובבת
אבל זה זכותה שלא יתערבב עם החברים שלה
אבל כן הבחורה שלי תגיד לי עם מי היא מסתובבת כמו שהיא מצפה לדעת את ההפך והכל תקין ומתייחסים יפה אליי אותו דבר לגבייה
אפשר להבין אותך אבל מצד שני זה קצת כאילו את אומרת "אני יודעת שניפרד ואני דואגת כבר מעכשיו שדברים לא יהרסו לי אחרי שזה יקרה"
אני הייתי קצת מתבאס עלייך במקומו...
שואל השאלה:
ברור שזה מבאס לשמוע בגלל זה אני קצת מפחדת להגיד לו את זה כי אני לא רוצה לפגוע בו
תאמין לי אני אוהבת אותו יותר ממה שהוא אוהב אותי,
באמת שאני מעדיפה שהוא לא יתחבר עם חברים שלי רק ליתר ביטחון,
גם יוצא שאנחנו לפעמים רבים ואני מתייעצת עם חברים על הדברים האלה בזוגיות שלי שקצת לא נעימים, ופתאום הוא מתחבר אל אותם חברים זה לא מתאים לי לדאוג עכשיו מהדברים האלה, אני מפחדת שזה יהרוס את היחסים שלי עם אחד הצדדים
אנונימית
אם חברים שלך באמת חברים אמיתיים אז זה לא מה שייפגע בחברות שלכם..
גם אם הוא ייתחבר איתם,הם תמיד יישארו נאמנים קודם אלייך
אני אישית חושבת שזה ממש לא הוגן להגביל אותו ככה. זה קצת כאילו את שולטת עליו. בן זוג שלי התאהב בחברים שלי ונפגש איתם גם כשאני לא יכולה וזה רק משמח אותי.
להפך, אם תפרדו יכול להיות שהחברים המשותפים יהוו גשר וכך תוכלו להשאר ידידים אחרי הפרידה.
לא,זה בסדר אבל תסבירי לו בדרך שבה הוא יבין את הצד שלך ולא פשוט תגידי בבקשה אל תתחבר אל חברים שלי
חחח את חושבת שאם תיפרדו הוא ישאר עם חברים שלך, הם לא רק שלך הם של כולם, וזה ממש טיפשי לבקש את זה לא אכפת לי מה כולם אומרים או שמים מינוסים.
אנונימי
^ אז אתה אידיוט
כאילו מתעקש לקרןא דברים שאף אחד לא כתב
זה הכי הגיוני לרצות את ההפרדה הזאת בין חברים לבין בני זוג
תופתע לגלות שהרבה זוגות מעדיפים להשאיר את זה ככה (כולל אותי)
חוץ מזה שהם כן קודם כל חברים שלה
ועובדה שהם הבינו אותה
מה גם שזה לא נראה שתלטני בעיניי.
זה לא שהיא אומרת לו להפסיק לדבר עם החברים שלו, כולה רוצה שישמור קצת מרחק מהחברים שלה לבינתיים
הוא יתמודד טוב
אני יכול להבין אותך כי אם הייתה לי חברה אני מאמין שהיא גם הייתה אומרת לי להתרחק מילדים ספציפיים
אנונימי
זה בהחלט לא נורא. אולי זה שתלטני לאלו שמנסים להעריך את כוונתך בדרך שגויה.
בסופו של דבר, יש כאן דילמה בין הזכויות שלכם:
הזכות שלך - אלו החברים שלך ובן הזוג שלך, אם את לא רוצה שיהיה קשר ביניהם, זו זכותך. בסופו של דבר, הקשר ביניהם נקבע על ידייך ואם את לא רוצה שיתקיים, זה בסדר.
הזכות שלו - להבין איך את מתנהגת לאנשים שאינם הוא. הרי אם את מתנהגת יפה רק אליו יתחילו חששות מוצדקות ותחושה לא נעימה.
אם חשבת על שתי האפשרויות ובחרת שהזכות שלך יותר רלוונטית, המעשה לא שתלטני או אגואיסטי.
את צודקת הוא בכל זאת אקס עתידי
כן, זה נוראי
איך היית מרגישה אם המצב היה הפוך?
אנונימי
לגיטימי

אולי זה ישמע חרא לכמה מכם

אבל אני הרחקתי את האקסית שלי מחברים שלי כשהיינו ביחד

וכששני העולמות התחילו להתערבב הזוגיות שלי התפרקה

אז כן לדעתי זה לגיטימי
תדברו על זה ותגיעו להסכמה, נראלי זו דאגה לגיטימית אבל זה שאתם נפרדים לא אומר שהם יצטרכו לקחת צדדים...
זה מעיד על תלותיות אחושלינקי וזה לא הדבר הכי נעים במערכות יחסים הוא יפרד ממך מהר.
אני מבינה אותך, צריך שיהיו את החברים שלך ושלו כל אחד בנפרד.
אבל לדעתי אחרי שהם התחברו את לא יכולה להגיד להם זהו נגמרה החגיגה נתקו קשר.
את יכולה לדבר על זה עם שניהם בלכוד בצורה עדינה ושטיפה אולי פחות ידברו כי זה קשה לך.
לא נורא