8 תשובות
לא בקטע רע, כנראה הוא מחפש משהו מעבר
שואל השאלה:
כן אבל הבהרתי לו שאני לא מעוניינת למשהו מעבר..^
כן אבל הבהרתי לו שאני לא מעוניינת למשהו מעבר..^
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא מעוניינת להיפגש בבית! לא התכוונתי בכללי בכללי לא אכפת לי אבל הוא רוצה בבית.. שיבין גם אותי למה אני לא רוצה בבית
ואני לא מעוניינת להיפגש בבית! לא התכוונתי בכללי בכללי לא אכפת לי אבל הוא רוצה בבית.. שיבין גם אותי למה אני לא רוצה בבית
אנונימית
הגיוני לגמרי. איזה סיבה יש לו להישאר איתך בקשר?
הגיוני
אנונימי
אה זה פרט שלא סיפרת.. מן הסתם שלהיפגש בבית זה מעיד על דברים אחרים.
עצה שלי? תנתקי קשר. זה יציל אותך - ברצינות.
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
באותו הנושא: