6 תשובות
מה הכוונה לתת אדמות לחיילי צהל? כמעט כל אזרח ישראלי שמגיע לגיל 18 משרת בצהל-
אנונימית
שואל השאלה:
לפי איזה כתבה פחות מחמישים אחוז משרתים שלא לדבר על אלה שיורדים הכוונה לכאלה שסיימו אני מניח למרות שיש גם איזשהו קטע גם לתלמידי ישיבות מבחינת מי שלא מתגייס זה חלק מהחרדים מוסלמים והסטטיסטיקה בתל אביב שבין הנמוכות מהערים בארץ מבחינת גיוס כך שטענתך לא מדוייקת בלשון המעטה וגם אם זה הזוי זה מה שהוא מציע וההצעה באה עקב כך (אני מניח מטענותיו)שמביאים לא מעט פעמים שטחים בחינם למוסלמים ואולי מעוד סיבות
לפי איזה כתבה פחות מחמישים אחוז משרתים שלא לדבר על אלה שיורדים הכוונה לכאלה שסיימו אני מניח למרות שיש גם איזשהו קטע גם לתלמידי ישיבות מבחינת מי שלא מתגייס זה חלק מהחרדים מוסלמים והסטטיסטיקה בתל אביב שבין הנמוכות מהערים בארץ מבחינת גיוס כך שטענתך לא מדוייקת בלשון המעטה וגם אם זה הזוי זה מה שהוא מציע וההצעה באה עקב כך (אני מניח מטענותיו)שמביאים לא מעט פעמים שטחים בחינם למוסלמים ואולי מעוד סיבות
אדמות לחיילי צהל, בחינם? לא...
שואל השאלה:
גם אני בדעה שכל אחד יקנה אבל זה כדי לעשות encounter לאדמות שנותנים בחינם למוסלמים
גם אני בדעה שכל אחד יקנה אבל זה כדי לעשות encounter לאדמות שנותנים בחינם למוסלמים
לא, ממתי נותנים אדמות חינם? רוצים אדומות שיקנו.
אנונימי
לא נותנים אדמות למוסלמים, מסדירים להם מקומות מחייה בהם הם כבר גרים. אם לפני קום המדינה היו אלפי חיילי צהל עם בתים לא מוכרים, הייתי הראשון לתת להם אישור בעלות. אבל ככה לבוא משום מקום ולקבל שטח? אף אחד לא עושה את זה.
אנונימי
באותו הנושא: