4 תשובות
לחזור הביתה
אז לא רק אני מרגיש טוב בימי
ראשון
מסתבר שיש פה הרבה כאלה
תשחררי לבית
אני גם נראה לי אולי אלך לבית
אולי תתקשרי לאחד ההורים שיבואו לעזור? או מורים? תגידי שאת לא מרגישה טוב כפרע איך תלמדי
להשתחרר לבית..