3 תשובות
אם את מדברת על המחלקה של הבוגרות אז אני הייתי
יש 4 ארוחות ביום
ב 8, ב 12 וחצי , ב 4 בו 8 .
בבוקר יש בדרך כלל כל מיני קבוצות כמו פסיכודרמה , אומנות, ספורט וכזה
אחרי שבועיים שנמצאים במחלקה מתחילים לצאת לסופש ל 24 שעות ואחרי זה לסופ"ש מלא.
בגדול אם את לא אוכלת ולא מסכימה להשלים אנשור והצוות החליט שאת לא צריכה זונדה מעיפים אותך
אה אז זה שונה לחלוטין
שואל השאלה:
תאמת היתכוונתי לזה של עד 18