6 תשובות
ממש לא חח תמיד הייתי בורח מהגדר לאף אחד לא היה אכפת ממני
כן
חברה אחת
כל השאר לא יעניין אותם גם אם לא הייתי חודש
חברה אחת
כל השאר לא יעניין אותם גם אם לא הייתי חודש
כן
כן
יותר מדי
יותר מדי
בוודאי
לא , ירשמו לי חיסור וההורים לא ידעו
באותו הנושא: