5 תשובות
אין קשר בין המילה נורמלי לשאלה, זאת פשוט העדפה שלך או משיכה שלך.
כן, אפילו טבעי
הגיוני אבל לפעמים זה סתם הופך לטוקסיק
כן
ווא כנראה את אוהבת ששומרים עליך
באותו הנושא: