4 תשובות
זה נראה בסדר גמור(ביחס למחיר). עד כמה שאני יכול לראות
למוכר יש 0 ביקורות והיוזר בן פחות מחודש, לא הייתי מסתמך על זה והייתי מחפש מוכרים קצת יותר מוכרים ועם פידבקים חיובים.

אבל מעבר לזה, המחיר נראה אידיאלי, פשוט הפרופיל מעלה הרבה סימני שאלה.
יוזר ללא כוכבים בכלל. תעברי האהבה לכאלה שיש להם ביקרות טובות. אל תקחי סיכון
עדיף שלא לקנות משם