47 תשובות
לא זה לא מביך, לי יש 25
לא
לא מביך בכלל:)
זה לא מביך
אנונימית
ממש לא מביך.
גם אני ככה
גם אני ככה
לא
יש לי 3
כיום זה לא מביך
פעם זה כן היה
פעם זה כן היה
יש לי 23 חח
לא
ישלי 30
ישלי 30
אנונימית
0 (:
לא מעלה שום דבר
לא מעריכים אותך במספר עוקבים אלא במי שאת
לא מעלה שום דבר
לא מעריכים אותך במספר עוקבים אלא במי שאת
לא מה
ממש לא
יש לי 10000
אנונימי
זה לא מביך, לא חושבת שלמישהו אכפת מכמה עוקבים יש לך אלא אם הם ממש שטחים
חשבתי עברנו את כתה ח.
הכי טוב
מה ממש לא
גם לי יש 40,לא אכפת לי
גם לי יש 40,לא אכפת לי
לא, יש לי 30
לא, כאילו למישהו באמת אכפת כמה עוקבים יש לך
זה לא מביך לי יש 4
אם מביך אותך
את יכולה לעקוב אחרי אנשים שאת גם לא מכירה
את יכולה לעקוב אחרי אנשים שאת גם לא מכירה
אנונימי
לא מביך, יש לי 46 ^_^
יש לי גם בערך 15 אנשים ששלחו לי בקשה לעקוב אחרי אבל לא אישרתי להם כי אני לא מכירה אותם
יש לי גם בערך 15 אנשים ששלחו לי בקשה לעקוב אחרי אבל לא אישרתי להם כי אני לא מכירה אותם
מה מפדח בזה נו
לא מביל
לא זה חא מביך
לי יש 35 :(
לי יש 35 :(
יש לי 12 הכל טוב
גם אני ככה אמג
לא מביך
יש לי עמוד אחד עם 5 עוקבים
יש לי עמוד אחד עם 5 עוקבים
למי אכפת
מה מביך
יש לי 13 ומותכם 3 המשפחה חחח אז לא מה זה משנה
למי אכפת ?
איך ולמה מביך אם לי יש 50 ןאני מרגיש מפורסם חחח
אף אחר לא מסתכל על זה חוץ ממך... אז לא, לא מביך
יש לי 26 לול
לא מביך
פדיחה
לא, זה לא אומר עלייך כלום
בכלל ל
זה לא מביך יש לי איזה רק 180 ומשהו
שזה כלום לעומת ה1000 שיש לחברים שלי
שזה כלום לעומת ה1000 שיש לחברים שלי
לא
ולכל אלה שיש להם 5000 עוקבים אלה סתם אנשים שהם עשו להם עוקב והחזירו ואז הורידו
זה לא מביך פשוט במידה והחשבון שלך על פרטי אז זה נראה סוג של חשבון פיקטיבי
ולכל אלה שיש להם 5000 עוקבים אלה סתם אנשים שהם עשו להם עוקב והחזירו ואז הורידו
זה לא מביך פשוט במידה והחשבון שלך על פרטי אז זה נראה סוג של חשבון פיקטיבי
אנונימית
לא ממש לא
^לולל מה את בכיתה א? למי אכפת כמה עוקבים למישהו
לא
לא
יש לי 40 ומשהו עוקבים גם
למי אכפת? זה לא אומר עלייך כלום
יש לי 40 ומשהו עוקבים גם
למי אכפת? זה לא אומר עלייך כלום
באותו הנושא: