31 תשובות
קודם כל תרגישי טוב!!!❤
את האמת אל תתבאסי, תנסי לחשוב על דברים אחרים. תקראי ספרים, תקחי את הזמן, תראי סדרות, תלמדי משהו.. אין לך מה לחשוב על זה וסתם לגרום לעצמך להרגיש עצובה.
אני מחבקת אותך מרחוק ומקווה שתחלימי מהר!
את האמת אל תתבאסי, תנסי לחשוב על דברים אחרים. תקראי ספרים, תקחי את הזמן, תראי סדרות, תלמדי משהו.. אין לך מה לחשוב על זה וסתם לגרום לעצמך להרגיש עצובה.
אני מחבקת אותך מרחוק ומקווה שתחלימי מהר!
הגיוני שזה יעליב אותך.
אבל אין דבר, לא צריך לקנא. מה שמגיע לך הוא הכי טוב בשבילך.
אבל אין דבר, לא צריך לקנא. מה שמגיע לך הוא הכי טוב בשבילך.
שואל השאלה:
^^אמאלה מושלמת❤
^^אמאלה מושלמת❤
אנונימית
הגיוני, אבל אל תחשבי על אחרים תתמקדי בעצמך ובבריאות שלך
ותרגישי טובב
ותרגישי טובב
❤❤❤❤
תרגישי טוב
הגיוני ונורמלי שתעלבי אבל לא הביאו לך בעיה שלהם העיקר שתרגישי טוב
הגיוני ונורמלי שתעלבי אבל לא הביאו לך בעיה שלהם העיקר שתרגישי טוב
מבינה אותך... גם אני ואחותי היינו חולות לה לא הפסיקו להביא ממתקים ולי לא הביאו כלום... למזלי ההורים שלי פינקו אותנו בעידוד לבידוד אולי תבקשי מההורים משהו קטן הם יבינו אותך:)
החלמה מהירה 3>
החלמה מהירה 3>
וואי קרה לי באמת
כולן קיבלו חלות שבת, וחבילות מחברות
אני לא קיבלתי כלום
כולן קיבלו חלות שבת, וחבילות מחברות
אני לא קיבלתי כלום
כן זה בסדר גם אני הייתי בוכה מזה
את האמת שגם לי זה היה ככה שהייתי חולת קורונה
את האמת שגם לי זה היה ככה שהייתי חולת קורונה
נורמלי לגמרי זין עליהם
היא קיבלה סלסלה מכל הכיתה או מכמה ילדים? אם זה מחברים שלה או משהו כזה אז זה לא אישי
שואל השאלה:
^מהות זה לחלשים- זה לא קשור אם הביאו לה זה קשור לזה שחברות שלי אפילו לא התקשרו אליי
^מהות זה לחלשים- זה לא קשור אם הביאו לה זה קשור לזה שחברות שלי אפילו לא התקשרו אליי
אנונימית
היי י י
זה לגמרי הגיוני, אני הייתי ממש מאוכזבת אם לא היו שולחים לי
יש לי חשק לשלוח לך משהו, באמת שהייתי שולחת אם הייתי יודעת לאן
תקבלי ממני חיבוק דיגיטלי❤
וגם קורונה זה לא כזה סיפור היום, פחות משקיעים. ואל תפתחי ציפיות, אהל יכולה להיות שיביאו לךך, אבל ממש מציעה לך להשאר עם ציפיות נמוכות ולקבל את המצב. אני בטוחה שחברות שלך דואגות לך מאוד גם אם הן לא שולחות לך משהו ❤❤
זה לגמרי הגיוני, אני הייתי ממש מאוכזבת אם לא היו שולחים לי
יש לי חשק לשלוח לך משהו, באמת שהייתי שולחת אם הייתי יודעת לאן
תקבלי ממני חיבוק דיגיטלי❤
וגם קורונה זה לא כזה סיפור היום, פחות משקיעים. ואל תפתחי ציפיות, אהל יכולה להיות שיביאו לךך, אבל ממש מציעה לך להשאר עם ציפיות נמוכות ולקבל את המצב. אני בטוחה שחברות שלך דואגות לך מאוד גם אם הן לא שולחות לך משהו ❤❤
הגיוני לגמרי אבל אל תייחסי לזה חשיבות תרגישי טוב❤
ברור שכןן זה הגיוני מאוד גם לי קרה משהו דומה ותאמיני לי זה ממש כואב והכל בסדר לבכות מזה
כןן
אני בעיקרון לא הבאתי אבל הביאו לי כמה בנות כמה פעמים אבל זה כי רשמתי מלא באלף קבוצות שאני לא מרגישה טוב... אולי הן לא מודעות לזה שקשה לך ואולי זה כי לא הבאת להן
שואל השאלה:
כל השמות תפוסים ואפילו זה- חברות שלי אפילו לא נכנסו לבידוד (לפחות לא בתקופה שאני מכירה אותן)
חוץ מזה בכיתה הקודמת שלי הלכתי ברגל בכל העיר ובזבזתי מהכסף שלי בשביל בנות מהכיתה שלי והן לא הביאו לי כלום ובקושי כתבו תודה זה לא ככ קשור לדעתי
כל השמות תפוסים ואפילו זה- חברות שלי אפילו לא נכנסו לבידוד (לפחות לא בתקופה שאני מכירה אותן)
חוץ מזה בכיתה הקודמת שלי הלכתי ברגל בכל העיר ובזבזתי מהכסף שלי בשביל בנות מהכיתה שלי והן לא הביאו לי כלום ובקושי כתבו תודה זה לא ככ קשור לדעתי
אנונימית
וואי ממש באסה אותי הן פשוט לא חברות אמיתיות שאכפת להן ממך ... סורי לבאס , אולי אין להן כסף גם אפשרות אז את יכולה סתם להתקשר ולדבר איתם כי דווקא אצלי הבנות הכי לא צפויות הביאו ויש לי חברה ממש טובה שלא התייחסה לזה כמעט והחברה הכי טובה של הילדה שאני שונאת הביאה לי...
כשהייתי חולה גם לי לא הביאו כלום או התקשרו. אבל זה בסדר כי לא ממש דיברנו בחופש כשזה קרה.
אני לא חושבת שאת צריכה לקחת את זה באופן אישי. אולי תנסי להתקשר אליהן את. באמת שכבר קורונה לרוב זה לא סיפור גדול, אז הרבה לא מתייחסים אליה כאל משהו מיוחד. ברור שהיה נחמד אם הן היו מראות יותר עניין, אבל אל תאשימי אותן. תנסי את להתקשר אליהן ואני בטוחה שהן ישאלו לשלומך וכו. כנראה אין להן אומץ להתקשר - הן מתביישות, או שלא רוצות להציק לך וכו.
אני לא חושבת שאת צריכה לקחת את זה באופן אישי. אולי תנסי להתקשר אליהן את. באמת שכבר קורונה לרוב זה לא סיפור גדול, אז הרבה לא מתייחסים אליה כאל משהו מיוחד. ברור שהיה נחמד אם הן היו מראות יותר עניין, אבל אל תאשימי אותן. תנסי את להתקשר אליהן ואני בטוחה שהן ישאלו לשלומך וכו. כנראה אין להן אומץ להתקשר - הן מתביישות, או שלא רוצות להציק לך וכו.
זה לגמרי לגיטימי שנפגעת, גם אני הייתי מאוד נפגעת, ואולי בוכה, אם הייתי מרגישה שדי שכחו ממני. תרגישי טוב❤ אם יכולתי לשלוח לך סלסלה כזאת תהיה בטוחה שהייתי שולחת ❤
כנראה שלרוב הכיתה לא באמת אכפת ממך
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תקשיבו באמת שאתם מעלים לי חיוך עם המילים האלה תודה❤❤❤❤
וואי תקשיבו באמת שאתם מעלים לי חיוך עם המילים האלה תודה❤❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
^^הדבר הכי רע שאפשר לומר לבן אדם
^^הדבר הכי רע שאפשר לומר לבן אדם
אנונימית
תרגישי טוב❤
וזה הגיוני שתעלבי אבל על תחשבי על זה יותר מידי. תנצלי את זה שאת לא תקועה בשיעור משעמם בקטע של למורה אין כבר מה ללמד ותראי סדרות, תקראי ספר, תציירי. ואם החברות שלך לא התשרו או אפילו לא שלחו הודעה אז זה באמת לא יפה. מאחלת לך החלמה מהירה❤
וזה הגיוני שתעלבי אבל על תחשבי על זה יותר מידי. תנצלי את זה שאת לא תקועה בשיעור משעמם בקטע של למורה אין כבר מה ללמד ותראי סדרות, תקראי ספר, תציירי. ואם החברות שלך לא התשרו או אפילו לא שלחו הודעה אז זה באמת לא יפה. מאחלת לך החלמה מהירה❤
שואל השאלה:
^חח איזה יש לי עכשיו טונות שיעורי בית ומלא חומר להשלים אבל תודה❤❤❤❤
^חח איזה יש לי עכשיו טונות שיעורי בית ומלא חומר להשלים אבל תודה❤❤❤❤
אנונימית
תרגישי טוב ומלאא בריאות!!!❤❤❤❤
אם הייתי מכירה אותך הייתי מכינה לך לכל יום מתנה
(ככה עשיתי לחברות שלי)
ועם חברות שלך ככה מתייחסות אלייך
סבבה הן לא חייבות לקנות משהו אבל לפחות לדבר איתך בשיחות וכאלה ולאחל לך שתרגישי טוב
אם הייתי מכירה אותך הייתי מכינה לך לכל יום מתנה
(ככה עשיתי לחברות שלי)
ועם חברות שלך ככה מתייחסות אלייך
סבבה הן לא חייבות לקנות משהו אבל לפחות לדבר איתך בשיחות וכאלה ולאחל לך שתרגישי טוב
^^
חחח❤
חחח❤
שואל השאלה:
^תודה❤❤
^תודה❤❤
אנונימית
קרה לי פעם משהו דומה אני הבאתי לכל החברות שלי משלוח מנות לכולן וכל האחים שלי קיבלו משלוח מנות ואני אפילו לא אחד
בסוף אמא הכינה לי משלוח מנות
בסוף אמא הכינה לי משלוח מנות