4 תשובות
לא מבוכה היא דבר טבעי לגמרי השאלה היא אם היא מונעת ממך לעשות דברים שאתה רוצה לעשות
שואל השאלה:
אני לא ממש מצליח לרכוש חברים חדשים אני נשאר רק עם השני חברים הטובים שלי בדרך כלל
אני לא ממש מצליח לרכוש חברים חדשים אני נשאר רק עם השני חברים הטובים שלי בדרך כלל
אז אם אתה מרגיש שהמבוכה שולטת בך אולי אז כנראה יש לך איזה קונפליקט לא פתור או משהו, לך לפסיכולוג זה יכול לעזור לך לברר
בטח שזה נורמלי
אתה כנראה נלחץ מהם קצת כי אתה לא מכיר אותם או כי חסר לך ביטחון
אתה כנראה נלחץ מהם קצת כי אתה לא מכיר אותם או כי חסר לך ביטחון
באותו הנושא: