5 תשובות
שואל השאלה:
נראלי יש לי 01 לא בטןחה
נראלי יש לי 01 לא בטןחה
אנונימית
הייליטר סטיק של פלורמר , יש לי אותו בגוון הורדרד והוא נורא יפה עם סומק ויש בו הרבה חומר
^ אולי לקחת גוון אחרר שלי אם אני לא טועה 02
שואל השאלה:
יש לי אותו הוא עושה לי נצנצים בכל הפניםם
יש לי אותו הוא עושה לי נצנצים בכל הפניםם
אנונימית
של אסנס הוא אחלה
באותו הנושא: