4 תשובות
שואל השאלה:
סתם נוח לי דרך האינסטגרם, תודה
סתם נוח לי דרך האינסטגרם, תודה
אנונימי
פשוט תעביר את זה מהר לארכיון, סיכוי שמישהו יראה ממש קלוש
אבל למה אתה לא שם את זה במקום אחר?
אבל למה אתה לא שם את זה במקום אחר?
שואל השאלה:
אז אם אני שם תמונה מביכה אין סיכוי שמישהו ייראה?
אז אם אני שם תמונה מביכה אין סיכוי שמישהו ייראה?
אנונימי
בארכיון אי אפשר לראות, בשניה הראשונה שזה עולה אפשרי לראות אבל סיכוי קלוש כי זה לכמה שניות עד שאתה מעביר
באותו הנושא: