10 תשובות
שואל השאלה:
ט
אנונימית
אז בסדר את יכולה להישאר
אנונימי
אחות אני הברזתי היום גם
תנוחי בבית
תרגישי טוב
אם אין לך משהו חשוב תישארי למה לא❤

ההורים שלי יוצאים לפני יום אחד בשבוע אז אני יכולה להבריז אבל זה יום יותר מידי חשוב
אם זה ממש נורא אז תשארי תנוחי קצת אבל עדיף אוליי שתודיעי להורים שלא ילחצו שלא הלכת
תרגישי טוב!!
איזה כיתה את?
אנונימי
כן לכי לישון מקסימום תשלימי חומר
אנונימית
הלוואי עליי להישאר בבית אמא שלי העירה אותי ולא התעוררתי אז היא אמרה לאבא שלי שבערך ש8:30 יקח אותך:(