4 תשובות
מגניב לגמריxd
הכי טוב ככה, לך ולה ככה היא לא טוענת שמה שאתה לובש נורא ואתה יוצא מרוצה באותה מידה ואפילו יותר
ממש לא מוזר (:
זה חמוד ^^
זה בסדר גמור אחי! גם אני ככה
לא, ממש לא מוזר.
זה אפילו מאוד נחמד שאתה מתייעץ איתה ושהיא עוזרת לך לבחור בגדים (: