5 תשובות
תאמין לי תעבור עכשיו סוף שנה לא עוזר
כן, אבל זה כבר נהיה קשה, הרוב עושים את הצעד ההפוך, מ-5 ל-4.
כן
אבל עדיף לעלות כמה שיותר מוקדם כדי לא להפסיד הרבה חומר שיהיה לך להשלים
אבל עדיף לעלות כמה שיותר מוקדם כדי לא להפסיד הרבה חומר שיהיה לך להשלים
בטח
כן, עדיף לך לעבור עכשיו.
אנונימי
באותו הנושא: