8 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש מנסה לתפוס אותו ברגע לבד ולדבר איתו אבל לא הולך לי כל השבוע כבר, ולא בא לי לעשות את זה ליד עוד אנשים
אנונימית
אז בלי לחץ, זה לא דחוף או משהו
תקחי את הזמן והרגע שתהיה הזדמנות תעשי את זה בלי לפחד
מאמין בך בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה (:
אנונימית
תהיי ישירה
תדברי איתו קצת ואז תשאלי אם הוא רוצה לצאת איתך.
אם קשה לך באמיתי תדברי איתו ואז תשאלי אותו בווצאפ.
אז ביום ראשון תפני אליו בהפסקה, תדברי איתו ופשוט תקחי את האומץ ותשאלי אותו אם הוא מעוניין להיפגש
שואל השאלה:
אין לי את המספר שלו, הוא איתי בשכבה אבל
אנונימית
תתקשרי אליו, תדברי איתו כרגיל וזה ואחרי כמה זמן פשוט תשאלי אותו אם הוא מעוניין להיפגש.
תמיד שווה לנסות פשוט תעשי את זה בלי לחשוב הרבה.