5 תשובות
לא חושבת אבל הבתי חולים הפסיכיאטריים מקבלים תקציבים ענקיים מהמדינה
לא אין פה שום אינטרס, אנשים פשוט זקוקים לזה.
ברור שלא משתלם כלכלית למרכזים כאלו להשאר "ריקים" כי המדינה ממנת אותם לפי כמות אדם משוערת.
מעבר לעובדה שאנשים במצב נפשי קשה עלולים להוות גם סכנה לציבור ולא רק לעצמם...
מעבר לעובדה שאנשים במצב נפשי קשה עלולים להוות גם סכנה לציבור ולא רק לעצמם...
לא, ממש לא. אפילו אין מקום ויש תורי המתנה.
לא, המצב הוא הפוך. אין מספיק מקום במקומות כאלה ויש המון אנשים שזקוקים להם.
באותו הנושא: