5 תשובות
את חרוצה! כל הכבוד, גאה בך❤
את ילדה טובה
כל הכבוד לך. אבל השנה התחילה לפני שבוע, לא? אז זה לא אומר כלום
אז כל הכבוד. אבל השנה רק התחילה,תנסי לשמור על הרצף
נכון. כל הכבוד ותנסי לשמור את זה
באותו הנושא: