15 תשובות
לא לספר להם שאתה טרנס?
לא להגיד לכל אחד שאתה לא מכיר שאתה טרנס
לא לשגע אותנו שאתה כזה
שואל השאלה:
רואים עליי שאני טרנס מה זה לא לספר
חוץ מזה שאנשים מתלוננים כל הזמן שטרנסים לא מספרים מיד שהם טרנסים
אני לא רוצה שטרנספובים ידברו איתי בכלל, לא משנה אם הם יודעים שאני טרנס או לא
אנונימי
אין איך למנוע את זה בתכלס
תמיד יהיו אנשים שיגידו על זה משהו בין אם תרצה ובין אם לא
שואל השאלה:
אני לא רוצה שאנשים זרים ידחפו את האף שלהם לתוך המכנסיים שלי למה זה כזה קשה להמנע מזה
אנונימי
כי אי אפשר להשתיק אנשים לגמרי כשאתה עובר ברחוב תמיד יגידו עליך משהו גם אם אתה טרנס וגם אם לא, אין איך להפסיק את סה
שואל השאלה:
אני לא מדבר על כשאני עובר ברחוב (למרות שאני שונא כשאנשים מקללים אותי ברחוב אבל זה לא מה שדיברתי עליו)
אני מדבר על חיי היום יום, בעבודה, בלימודים, וזה
אנונימי
שואל השאלה:
וממתי לבקש שלא יקללו ויטרידו אותך זה להשתיק
אנונימי
בעבודה תגיד לבוס שלך שיפסיק ובלימודים תגיד לצוות
שואל השאלה:
הבוסית שלי לא עושה את זה זה העובדים האחרים והלקוחות וביקשתי אלף פעם
ובלימודים זה המורה
אנונימי
תתלונן למי שמעליהם
שואל השאלה:
אני מתלונן זה לא עוזר
אומרים לי דברים בסגנון "בחרת באורך החיים הזה, תישא בתוצאות"
אנונימי
לא נשמע לי הגיוני כבר שכל בן אדם שאתה פונה אליו עונה ככה...
שואל השאלה:
לא כל בן אדם
הבוסית שלי והרכזת שלי בלימודים
אין לי מישהו אחר להתלונן אליו
אנונימי