התחברות
הרשמה
הגיוני שהייתי בים ובצל ועדיין השתזפתי?
16 בספטמבר 2022, 17:52
שיזוף
בריאות העור
עור
3 תשובות
כן
e
eom
אם לא נחשפת לשמש אז לא נשמע לי הגיוני, אלא אם היית בצל אבל בזווית שהשמש כן הגיעה אלייך
M
MyNameIsAriel
כן
ה
הכינוי"כל כינוי" כבר תפוס
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שהייתי עם 3 שכבות בשמש ועדיין נשרפתי??!
הגיוני שהייתי ליד מיליון חולי קורונה ואני עדיין שלילית?
הגיוני שהייתי כל הזמן עם מסיכה ועדיין נדבקתי בקורונה?
הגיוני מישהי שהייתה בקטע עם 2 בנים ועדיין לא התנשקה?
שילמתי אגרה לפני 10 ימים ועדיין לא קיבלתי תאריך, זה הגיוני או שהייתי צריכה כבר לקבל?
הגיוני שהייתי בצו ראשון ועדיין לא עשו לי מבחן עברית?
זה הגיוני שאני עדיין חושב על חברה שהייתה לי בכיתה ו' וכמה אהבתי אותה?
הגיוני שהיה לי מבחן בתאריך ה21 במרץ ועדיין אין ציונים?
הגיוני שאני כבר 18 ועדיין תקוע על זוגיות שהייתה לי בגיל 13
זה הגיוני שהייתה לי בגרות פנימית באזרחות לפני חודשיים וחצי ועדיין לא קיבלתי ציון?
זה הגיוני שירדתי 8 קילו ועדיין אני בערך באותו מידה שהייתי לפני?