5 תשובות
עדיף לשמור אבל מה שמרגיש לך לנכון, את תכיריעוד חברים בחייך אבל חברים מהתיכון זה משהו אחר :)
ממש בקטנה שומר
ניתקתי קשר עם רוב החברים מהתיכון כי הם לא באמת היו חברים שלי והרגשתי יותר טוב ומשוחררת אחרי :)
סיימתי תיכון
הבנתי שמלא מהחברים היו חברים רק לבית ספר
אבל אני כן בקשר ונפגשת עם החברים הקרובים
אנונימית
עם חלק הצלחתי לשמור ועם חלק פחות