5 תשובות
עדיף לשמור אבל מה שמרגיש לך לנכון, את תכיריעוד חברים בחייך אבל חברים מהתיכון זה משהו אחר :)
ממש בקטנה שומר
ניתקתי קשר עם רוב החברים מהתיכון כי הם לא באמת היו חברים שלי והרגשתי יותר טוב ומשוחררת אחרי :)
סיימתי תיכון
הבנתי שמלא מהחברים היו חברים רק לבית ספר
אבל אני כן בקשר ונפגשת עם החברים הקרובים
הבנתי שמלא מהחברים היו חברים רק לבית ספר
אבל אני כן בקשר ונפגשת עם החברים הקרובים
אנונימית
עם חלק הצלחתי לשמור ועם חלק פחות
באותו הנושא: