13 תשובות
האח הגדול לא מעניין אותי
כי הכול בעצם מבוים
אבל חברים שלי חופרים על התוכנית
אם צריך ליבחור אז ניראלי בר
טליה לצערי
אנונימית
טליה תנצח
או בר כי היא שתולה של ההפקה
בר לדעתי
מקווה שלא בר כי זה יהיה משעמם תחת
אם בר תנצח זה יהיה פשוט מביך
דרור כי זה מכור או אילנה מאותה סיבה שזהבה זכתה כי זה מכור
מקווה שטליה
הכי מגיע לה
חושבת שנתנאל למה הוא מקושר עם ההפקה
מקווה שאילנה
טליה אמן