3 תשובות
פשוט תשקיע בתשובות שלך, אל תעבור על החוקים תביע רצינות ובגרות. ובמידה ואתה עומד בשאר הקריטריונים היבשים אז ישקלו אותך לנאמנות (יש גם דברים שלא בשליטתך למשל אם יש מספיק נאמנים המערכת לא תמנה כל בן אדם שעונה על הקריטריונים)
שואל השאלה:
אם אני מביע ציניות לעיתים קרובות זה מוריד לי הרבה מהסיכוי ?
אנונימי
איך יש כאלה שמציינים שם במקום אנונימי שאי אפשר לבדוק את הפרופיל שלו,זה לא פעם ראשונה שאני נתקל בזה..
ולגבי מה שציינת תנסה לבקש אבל שמתי לב שיש כאלה שאולי ישלהם כמות פרחים ותשובות ושאלות יותר מסיבית מנאמנים בכירים והם ככל הנראה לא מקוטלגים על ידי המערכת אפילו כנאמנים אולי תנסה לבקש המלצה מנאמנים אחרים אבל אולי הם מנסים ליצור היררכיה מבחינת הוגיי דעות מסויימ/ים/ות (או ניטרליות וחנפניות או שמאלניות אני מניח) אבל כפי שהיא אמרה גם בזה יש משהו שים לב גם שלה אני מניח יש כמות תגובות יותר גדולה משתי נאמנים בכירים יחד והיא עדיין רק נאמנה למעשה עד התגובה הזאת אני לא בטוח ששמעתי עליה וזה מוזר קלוט כמה תשובות ישלה,למרות ששוב גם הפרחים זה פאקטור ועזרה לעוד אנשים אבל עדיין...